02 octombrie, 2006

Cerere si oferta...

Cer prea mult de la unii oameni din jurul meu. E un lucru asa imposibil incat ma uimesc cand, din greseala, reusesc sa-l faca... Sa gandesti inainte sa faci ceva si sa accepti consecintele daca vrei sa actionezi... Atat le cer... Dar nu.. e mai simplu sa mi se planga ca nu au timp sau ca au patit nu-stiu-ce. Cu ocazia asta le spun "fuck you!". Eu nu-mi frig limba cu fierul scos din foc si apoi va cer sa-mi dati limba voastra...

Deci.. recapitulam...
1. NU e problema mea
2. nu e PROBLEMA mea
3. nu e problema MEA
4. TU ti-ai prins mana in usa pentru ca TU ai impins usa cu cealalta mana si TU te duci la doctor sa ti-o puna in ghips.. iar eu nu sunt doctor... in cel mai bun caz dau noroc cu tine... cu mana ta lovita ;)

Instructiuni de folosire a vietii:
1. gandesti
2. mai gandesti odata
3. analizezi efectele asupra ta
4. analizezi efectele asupra celorlalti
5. mai gandesti odata
6. faci ce ti-ai propus..

Asta nu inseamna lipsa de spontaneitate... ci respect fata de tine si fata de ceilalti din jurul tau... Cand te lovesti tu la picior... strici si mobila altui om....

Niciun comentariu: